9400 Sopron, Orsolya tér 2-3.
Tel./Fax: +36 99 523-511

többi osztály »

Hírek, pletykák, történések

Osztálykirándulás

Ezen a reggelen korán felébredtem, mert tudtam, hogy osztálykirándulás lesz.

A vonat 8:40-kor indult a GYSEV pályaudvarról. Leszálltunk Kőszegen és busszal mentünk Velembe. A település Kőszegszerdahellyel majdnem határos, egyutcás, patak menti falu. Az 582 m magas Szent Vid- hegy lábánál terül el. Mikor odaértünk a szállásra, mindenki kipakolt a táskájából. Délután megnéztük a ma is jó állapotban lévő Schulter- malmot. Nevét utolsó molnárairól kapta. Az 1913-ban lebontott, majd 1914-ben újjáépített malom 1965-től műemlék, ma múzeum. Gabona őrlésére ma is alkalmas. Megnéztük a Velem elején elhelyezkedő Novákfalvát, ahol 55 db apartmanház található. Késő délután elsétáltunk a játszótérre futballozni. Mikor visszamentünk a szállásra, Kati néni elkészítette a vacsorát. Vacsora után voltak akik kártyáztak és twistereztek. Másnap reggeli után túrázni indultunk. Úticélunk Írott-kő volt. A 882 m magas csúcsot nagyon meredek nagyon meredek terepen, hosszas gyaloglás után értük el. A kilátó bejárata Ausztria felől van. A kilátóból a Kelet Alpok panorámája tárult elénk. Visszafelé megálltunk egy forrásnál. Akinek elfogyott az innivalója az merített belőle. Később, lefelé haladva megálltunk a kápolnánál, ahol szalonnát sütöttünk és jót számháborúztunk. Velembe visszatérve vártak a szüleink. Bepakoltunk az autóba és elindultunk haza.

Az osztálykiránduláson egy újabb élménnyel lettem gazdagabb.

Fontos, komoly dolgok

Nincsenek fontos dolgok.

Fényképtár

Képek az őszi kirándulásról és a farsangról